Wednesday, March 26, 2014

Tangis sendu di pagi hari...

Salam...

Baca dgn kening terangkat?
Or baca dgn dahi berkerut?
Anda buat?
Jangan... Jangan terpedaya dgn my word...

Tajuk sadiskan?
As far as i know...
Opss! Not konwing... But believing...
If we have a heart... That still keep beating pulsing now...
We shall have sadness... Maybe a little...
At least we will feel uncomfortable for the news that has been announced yesterday...
Me too...

Pagi tadi...
It is my routine...?
My habit?
I guessed it is a must for me to tune in ikim.fm to hear n zikir the doa pagi...
Rakan2 everymorning ade doa pagi di ikim.fm setiap pkl 7am...
U all can also tune in ikim.fm every morning...
So after doa pagi...
At first saya xfokus sgt pd lagu nasyid y saya dgr...
Tapi...
Bile saya terpanggil tuk fokus lirik dia...
Saya jadi sebak...
Kemudian air mata trs bergenang n mengalir....
Tersedu-sedu saya menangis...
Saya trs teringat kn mangsa2 mh370... Teringatkan ahli2 keluarga mangsa...
Sungguh! Impak this flight mmg sgt kuat pd saya...
Mudah2an ahli keluarga mereka sgt tabah dgn dugaanMu ya allah...
Di sbbkan itu satu hari saya moral down...

Dah le saya ade training
Mmg sangap habis....
Tp alhamdulillah masa training saya pujuk hati agar focus...
Ish... Ish... 
Terlelap lelap sayq type entry ni...
Perlu stop...
Nnt kite smbung...

Good nite semua.... N salam jumaat..
Bye... 





No comments:

Post a Comment