Monday, March 17, 2014

Allah is the guardian... The saviour...


Salam...

Bekalan hati for today:


حسبنا الله ونعم الوكيل
Cukuplah Allah menjadi penolong kami... 
Dan Allah adalah sebaik-baiknya pelindung...

P/S: Hari ni gaji suci... Heee... Dari pagi till ptg mengadap machine sbb last week thursday n friday xbekerja... Penat tp xpe... N when dah nk blk someone ckp hari ni saya senyum je... Ye ke? Saya xperasan... The truth is agak penat n mengah sbb still ade asthma... Syukur alhamdulillah jika saya kelihatan positif... Allah byk membantu saya... Kawan2 sentiasa ade di sekeliling saya... And itu doa saya tuk melangkah ke new phase tak lama lagi... In sha Allah dipermudahkan...

((Err... Mood menulis n mengarang msh tersangkut2... Saya perlu byk membaca tp asal baca je ngantuk... Perlukan kekuatan diri... Perlu bantu diri sendri...))

*~*~nurhidayah@ied~*~*
Senyum, tabah, sabar, redha dan doa...





No comments:

Post a Comment