Friday, December 3, 2010

puisi utk dia....

Salam....

Terima kasih kpd sesiapa y sudi baca blog saya ni...
Terima kasih ye...
Blog ni lbh byk bercakap pasal kehidupan dan apa yang saya rasa...
Saya masih tdk pandai tulis blog y penuh ngan info2 dan maklumat terkini...

Hem... title kat atas mcm gempakkan?
Hehehe... tetibe terpk nak tulis tajuk ni...

























Untuk mereka2 di sana sini...
Yang mencuri pandang wajah kesukaan kamu semua...
Luahkan apa yang kamu rasa...
Beranikan lah diri...
Tidak salah mencuba...
Si dia itu mungkin menanti dgn sabar (✿◠‿◠)

Hahaha... [Mode Cupid] le plak saya malam ni...

Untuk diri saya sendiri...
Tahniah dgn keputusan yang baru dapat pada hari ni...
Berusaha untuk menghadapi dan meng'diagnose' breakdown tuk esok hari...
Bersabar dan menanti sesuatu...

p/s: tahniah kepada kak ani n yusri... selamat pengantin baru... semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...


yusri (。❤‿❤。) rohani

۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment