Saturday, December 18, 2010

kata-kata untuk petang sabtu?

Salam...

Hehe... tajuk y sungguh xbermotif....
Saya tgh kekenyangan setelah menghabiskan nasi lemak di dapur tadi....
Nasi Lemak itu adalah breakfast and also the lunch...
Hehe... hari ni saya terbangun lambat....
My plan for today is go to the clinic and then straight to the factory...
Tapi... sungguh nikmatnye tido... maka saya terlajak tido ;> heheehe
(xsenonoh btl anak dara bgn lmbt... (@___@! )

Apa2 pun, saya pegi juge ke klinik...
Alhamdulillah luka saya dah kering and xperlu pegi ke klinik tuk wat dressing...
Saya hny perlu sapu ubat je setiap hari.... Yeah!!! ✿✿✿ \(^___^)/** ❤❤❤

Untuk keje saya pending di kilang itu...
Huhuhu... saya terpakse le tgk kat umah je
(rajin x saya? tgk boss.. xhengat punye... sampei ke humah cik hidayah ni wat keje tau)
Actually, keje tu melibatkan hardware n juge vb programming...
Tapi saya kene usha2 programming dulu...
So boleh le saya wat kat umah je... lagi pun ari ni xde plan nak g mana2...

To-do list untuk weekend... o(≧o≦)o
1) Membuka-buka buku bahasa inggeris... English saya semakin hari semakin teruk
2) Melihat-lihat buku bahasa jepun... Saya rasa saya perlu belajar bahasa jepun kembali
3) Menjenguk-jenguk VB programming... Kalau xtengok, mmg akan jadi p.r.o.b.l.e.m
4) Bermain-main pc games... Tuk menjana minda xdah lama xbergerak2 dgn aktif
5) Mengedit-edit gambar... Akaun flickr saya dah lama xter"update" ;>

Cuba teka... dlm byk2  list diatas y mana satu y confirm 100% saya akan wat?? (~o❤‿❤)~o

۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

1 comment: