Friday, December 31, 2010

Perkara y dinanti2kan...

Salam....

Setiap hujung tahun....
Setiap hujung bln 12...
Setiap pekerja2 swasta di malaysia...

Perkara y amat dinantikan adalah bonus dan juge kenaikan gaji...

Alhamdulillah...
Perkara y dinanti2kan itu berkunjung tiba juga...
Harapan tdk le tinggi melangit...
Tetapi, bile ramai y memprovok pada saya tentang kenaikan pangkat...
Sedikit sebyk membuahkan 'epal emas' kat saya...
Harapan itu tidak berhenti...

Namun, saya masih berasa bersyukur dgn apa y saya perolehi...
Setelah berfikir ape yang terjadi...
(hehe.... saya mule start berfikir ketika saya sedang drive kete ke Sunway Pyramid)
Tetiba rasa bersyukur dgn apa y saya dapat...
Cos saya bekerja tdk le sebagus mana...
Tapi, insyaallah tahun hadapan...
Saya akan lebih berusaha meng'improve'kan diri sendiri tuk jadi y lbh baik...

Tapi, apa2 pun.... sori ye boss jika saya terpakse bercuti pd hari sabtu dan xdpt OT pd hari ahad...

Untuk semua rakan2...
Tahniah kerana anda mendapat ganjaran dgn apa y anda usahakan...

Terima kasih Tuhanku, Ya Khaliq...
Yang Maha Pemurah,
Yang Maha Pendengar,
Kerana memberikan kami rezeki dan memakbulkan permintaan kami...
Terima Kasih tuhan, kerana memakbulkan doa seorang ibu untuk anaknya...
Sesungguhnya saya amat berasa bersyukur pada saat ini dgn apa y tlh saya perolehi...

Untuk ibu tercinta, Mama...
Terima kasih kerana mendoakan yang baik2 utk angah...
Jangan menangis mama... angah xblh tgk mama nangis...
Terima kasih juga kerana mengalirkan air mata kegembiraan mama utk angah...
Insyaallah, angah akan cuba y terbaik utk kehidupan angah...

Ok... perlu stop kat cni...
Nanti byk plak airmata y tumpah...
Maaf pengakhiran entry sedikit beremosi...
Saya ingin mencatatkan sesuatu y bermakna utk ibu saya...
I luv u mama (。❤‿❤。)


Bekerja kerana Allah...
Kerana...
Bekerja itu adalah ibadah...


۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment