Saturday, November 27, 2010

kejadian tragis di khamis pagi...

Salam...

Saya dah ngantuk sebenarnye...
Tapi, saya kan kate mahu wat entry tuk kejadian tragis tu..

Ceritanya begini...
Saya jatuh terlentang cos tergelincir masa nak amik beg y tertinggal dlm kete..
Waktu tu hari hujan n saya perasan handbag saya tertinggal dlm kete ms saya nak g titon...
Maka, berbekalkan kekuatan saya kuar juge ke rumah tuk ambil beg saya tu...
And... buppp!!! tetibe saya sudah terbaring di atas tiles laman umah saya....
Sakit!!!! sakit gile!!!! Tapi selepas terpinga2 selama 5-10 saat...
Cepat2 saya bgn n bkk pintu kete n amik beg...
Selepas tu saya terus sapu minyak angin n pegi tido...
(ok... saya terasa sedih sket... saya menangis masa nak tido cos xde sape pun y tolong saya masa jatuh... n saya terus teringat kat ibu tercinta)
Then pegi keje ngan muka toya,sedih and moody...
Syukur... saya ke klinik n dapat mc (^___^!!
Malam tu juga saya suruh adik saya bw saya pegi urut...
Alhamdulillah... after diurut lega sket... w'pon tgn n kaki msh rasa sengal2...

And hari jumaat, saya pegi keje seperti bese...
Tangan msh lenguh2 and sengal2..
Kemudian ade checker breakdown...
And saya agak kelam-kabut...
Terpakse jalan laju2 sket (w'pon kaki sengal2 sket)
Ambil unit dlm almari n satu collimator y panjang n berat terjatuh atas tgn kanan saya (terjerit saya dlm office tadi.. sori ok.. itu reflect namanye)
Kemudian, berdiri dari 11.35am sampei kul 1.15pm... and tgn sengal2 pegang mouse (siap shaking2 tu tgn saya... ala2 parkinson tu... jauhkan le aku dr sakit2 begitu, ya allah)
Dan beberapa incident y terjadi... adoi! parah2.. hehe... ( no worries, i still can accept and handle)

Mudah2an hari2 seterusnya dijanjikan perkara y baik2 utk saya
Mudah2an terhapus le dosa2 kecil saya
Mudah2an pekerjaan2 y saya lakukan dipermudahkan
Amin ya rabbal 'alamin

Ok... saya sampai waktu dah..
Mahu g titon...
And esok pagi2 mahu g tgk movie Harry Potter kat JJ,bbT

۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment