Wednesday, February 26, 2014

Zikir...

Salam...

Mudah2an di waktu lapang...
Saya berjaya mengamalkan zikir2 y baru je saya 'note'kan di handphone saya untuk ketenangan hati y gusar...
Semoga dpt membantu hati saya tuk lebih tenang dan lembut...
Semoga dpt membantu hati saya terima segala perkara2 y mendatang dgn lbh redha...
Semoga dpt membantu hati saya mendapat keredhaan Dia y maha penyayang...



P/S: mode xsedap hati... rasa kecewa melanda tanpa reason tp berusaha memujuk hati y segalanya ketentuan ilahi dan segalanya di luar kawalan saya... allah itu pasti tahu y terbaik utk kita dlm membantu hambanya menjadi y lbh baik... samaada diri kita sedar atau tidak dan kembali padanya atau tidak...

~~ berkata2 itu mudah tp perbuatan untuk merealisasikan kata2 itu tdk mudah... tapi saya akan berusaha menuju kejayaan itu...!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment