Thursday, February 20, 2014

Selamat pagi kakak cantik (^_^)

Salam...

Selamat pagi semua...
Special tuk ladies... selamat pagi to all pretty ladies ♡
Pernahkah saya menge'post' entry di waktu pagi begini?
Pada pukul 7am saat2 sume tgh bertarung dlm traffic jam...
Alhamdulillah... saya br je settle parked kete saya kat parking canon
Yeah!! Ini kejayaan!
(Haha... hari kedua seawal ini... tibe2 teringat saat saya mula2 bekerja... pkl 7am dh smpei... sethn 2thn juga le saya begitu)
Satu kelebihan dtg awal...
Kita blh rileks dlm kete smbil dgr fly.fm...
Kita blh rileks mkn bekpes smbil lyn fb...
Kita blh rileks duk kat off smbil date dgn
mr.google...
Kita blh rileks dlm surau smpei tertido till 8am...
Kita blh rileks dgn baca alquran dan ma'thurat...
(Or kita blh rileks update new entry mcm saya.. hahaahaks!)

Mudah2an berkekalan le usaha saya ni...
Mari kita berdoa tuk kesenangan urusan dan pekerjaan kita... (^_^)

Ok... dah hmpir 7.20am...
Saya nak naik ke off...
Targer tuk bc journal
(ok... project report sy msh sangkut... sekian...)
Mudah2an kali ni di permudahkan...
Byk perkara y tlh saya pendingkan...
(Lmbt le peluang saya smbung phd...)

P.s: I set target till may... please allah let me stick to the target and work hard to achieve it... hehe... saya ade sediakan special treat for myself jika achieve target
((ok tu tipu... capai xcapai mmg ade special treat sempena bln menyambut hari lahir saya y menyebabkan pertukaran angka 2 ke 3...))

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment