Thursday, February 20, 2014

Membaca itu jambatan ilmu... "Reading is a key of knowledge"

Salam....

Huhuhu....
Jangan terpedaya dgn tajuk rakan2....

Saya ade satu habit...
Lama dah habit ni menular ke dlm diri sendiri...
Saya suka collect buku....
Saya suka beli buku...
Baca xbaca tolak tepi....
Ok! Selalu nya saya baca...
Tapi dari tahun lepas...
Semenjak pulang dari berwinter di jepun...
Penyakit malas membaca tlh menular dlm hidupku...
Tetapi penyakit membeli buku semakin membara2 dlm hidupku...
Haha....
Ok ini new books tuk jan n feb yang telah saya beli...
Tapi baru satu saya baca n itu pun xhbs2 lg...

Target saya --> 1 weeks 1 english book.... ((tapi msh tdk tercapai))

Author fav saya is cecelia ahern...
Author y sy tgh berjinak2 nk baca tp xkesampaian lg are Jodi Picoult, Jenny Colgan, Jane Green and Emily Griffin...

Mudah2an saya berjaya capai target saya....

Mari lihat hasil tangkapan saya....

From Popular during Early Year Sales....


Hasil borongan dari Excessbook...








































For your information, Big Bad Wolf sales is dari kedai ni...
Excess Book ni terletak di Amcorp Mall...
Which level? I don't remember... 
Please forgive me...
Don't worry it is still cheap...
And you will get discount for a book u buy if you are a member...
The price for all the book? Less than RM120 ok... (^_^)V

p.s: Tajuk sangat tidak berkaitan... hehehe ;>


               
   *~ ᓰᙓᕍ@ᖺᓮᕍᗩᎩᗩᖺ ~* 
(。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment