Monday, February 17, 2014

Bile mahu betul2 rajin?

Salam...

I am really serious...
Eh! Pe ke hal?
Ok... Dah Februari dah nak msk march...
Asal baca journals je mesti boring...
Asal boring je mesti sbb baca journal...
Ko dah knp wahai hidayah?
((Masalah identity diri ni... Ish2!!!))

Pikirkan wang ringgit...
Tlh beribu2 cik kuarkan duit...
Bkn sedikit ok! 
Belanja kawen... Buat down payment beli rumah... Pegi travel 5 6 kali...
Pegi buat umrah... Pegi tunaikan ibadah haji...
Sume blh cik hidayah buat dgn duit riban2 tu hokay!
((Ok... Ni mode mrh diri sendiri sbb malas baca journal tuk rewrite project report))
Rasa nk tampar diri sendri laju2 je ((sanggup ke? Haha mesti le x kan...))

Ok... Maafkan saya sebab beremosi kat sini..
Tapi... Ni blog saya kan...
Suke hati le nk tulis entri y mcm mana... ((Gile sarkastik ayat...))

Ok... Saya dah amik mood tulis report dgn menampal pelbagai note di meja study...
Dgn tulis kata2 semangat kat whiteboard saya...
Siap kuarkan timetable lagi...
Oleh itu... Saya harap sgt agar saya bersemangat waja tuk mula menulis report...

Please... Stop being lazy...
Please... Be hardworking...
Please... Be determine...
Please... Be optimistic...
You know you can do it ied!
You know you can!!!
And you promised to Allah you will be better and success...
So... Keep up the good work...

       - waiting for the Owner to sit here and working like crazy -

~~ siang tadi mkn byk kek cupcakes kuih pulut kat umah ibunda Dina sempena birthday party yayen and zara... Tp scene y rs nk mengutuk diri sendri dan fazhi bile kami berborak melalui cubie wpun skjp duduk berdepan... Skjp duduk bersebelahan... Skjp berdiri bersama2... Gile mengada2 nak berteknologi sgt le kan... Hahaha~~

    - Screenshot dr instagram... Ntah ape2 ntah kami ni kan... 


Tuk penutup entri... A soft reminder for all muslim... Please be grateful and be patient...
Segala y baik itu datangnya dari Allah... In sha Allah...



No comments:

Post a Comment