Monday, October 11, 2010

gambar raya...

Salam semua....
Rupe2nye hari raya sdh berakhir pd hari jumaat, 8 oct 2010...
Haha... aku xperasan...
Kirenye jumaat petang...
Kejadian menghadirkan diri ke open house umah kak jehan adlh penutup hari raya ;>
Maafkan le saye... di atas ketidak'alert'an saye psl tarikh ini tarikh itu...

Tapi..
Selepas makan kat umah kak jehan...
Kami pergi serbu ke kedai lampu (aku, kak suzie and zam)
Hhuhua... saye sgt suke!!!
Lampu2 kat ctu sgt byk... n cantek2...
Hehe... (dlm hati berniat jahat...)
Tidak2... tidak berniat jahat...
Lihat gmbr kat bwh ni...


Lihat le holder lampu bilik ku ini...
Sungguh tidak indah dimata...
Maka, tuntutan mata perlu diikuti....
Huhu...

Stop!!!
Knp ko bercerita psl lampu ni??
Bkn ke title di atas adalah "gambar raya"?
Hehehe... aku mahu post gmbr2 raya 2010...
Lambat sket post cos br dpt gmbr dari adik aku...
Aku mahu kumpul sume gmbr n wat judgement mane y ok mane y x....
So, kawan2... jom tgk gmbr raya aku...
(psl raya xmahu crt byk.. hati kecewa cos hny dapat berhari raya beberapa hari saje)

~~~> Raya pertama... Di Pandamaran Jaya...
          * Sambutan hari raya n besday mama n syafik ;>




 





~~~> Raya Ketiga... Di Muar, Johor...
          * operasi beraya di sekitar sungai2 n parit2... kampung2 di muar ;>
          * Kejadian tragis, lewat petang itu aku terpakse ke Hospital Muar tuk amik gas kerana di attacked 
             Asthma ( adeh! :( aku y selau membuat onar di waktu2 begini... kasihan pada diri sendiri)










p/s: entry ni 2 hari y lepas dah aku tulis.. cume baru nak published... tuntutan mata tuk tido awal
       terpakse aku  follow... (@__@!

۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment