Sunday, September 26, 2010

Tenang...

Salam... (kpd mereka y sudi membace blog aku ;>)

Hari ni hari ahad... and kami duk saje diam2 di bilik...
Ok! tdk le duduk diam2 hehe...
Pagi tadi dlm pkl 10am aku n kak ela pegi ke carrefour tuk mencari bhn2 y blh dimakan ;>
Jauh juge le kami berjalan... around 10 ke 15 minit juge... penat2!!
Dlm perjalanan tu, kami lalu sebelah Steak House...
Pergh!! rameinye org duk beratur nak mkn kat ctu...
Hehe!! mesti sedap!! (ko xblh mkn ye cik hidayah! (@___@! )
Sampei kat carrefour operasi membeli belah di teruskan...
Cari air minute maid, coffee and yakult... n terjebak ngan membeli eskrem meiji ;>
















Then kami pulang ke hotel balik... (xbest kan crt aku ni kan?)


Herm... Sampei bilik hampir kul 12.30pm...
Cepat2 masuk bathroom amek wudhu n solat zohor...
Then, after solat aku duk berteleku kat atas sejadah...
and hati rase sgt tenang ;>
Suasana sunyi kat bilik wat aku rase sangat tenang...
Sambil2 dengar bunyi burung2 berkicauan... hati bertambah tenang...


Melihat suasana taman dari tingkap bilik... rase sangat2 tenang...

















Melihat pemandangan gunung-ganang dari bilik 1502 ni... hati rase sgt tenang...


Ape y ingin aku katekan...
Dari sudut hati aku...
Aku y berada jauh dr tanah tumpah sendiri...
And berada di sini tuk kali terakhir...
Sedang menikmati keindahan tuhan dan nikmat2nye...
Terima kasih Tuhan, ya rabbi kerana berikan aku peluang untuk berada di sini...
Terima kasih Tuhan kerana berikan aku peluang melihat keindahan ciptaan2mu di sini...
Terima kasih Tuhan kerana berikan aku peluang ini walaupun hambamu ini selalu merungut akan dugaan2mu...
Terima kasih tuhan.... syukur alhamdulillah....
Tiba-tiba, hati rase sayu.... terima kasih tuhan...



1426 260910
Room 1502
Zhong Ke Hotel
Taichung City, Taiwan
  
۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment