Wednesday, September 8, 2010

another one day to go...

hehehe... bunyi tajuk mcm keji gile...
ok2... bkn sebab aku xsuke nak berpuase...
tdk2... w'pun aku ni xde le bek sgt...
tapi, deeply in my heart... ramadhan is bulan y mulia....
y dinanti2 kan oleh semua umat islam di seluruh dunia...
(ape kah y cube aku sampeikan ni??)

OK... ok... bulan ramadhan bulan mulia...
maka bulan ni bulan beribadat... ok?

excited sgt sbb... DAH NAK RAYA!!!!!

xkesah le cam budak2 ke...
xkesah le cam xpnh raya je...
xkesah le ape org kate...

y penting... i dah excited nak raye...
w'pon baju raya ku xdapat lagi...
w'pon umah ku itu xberkemas2 lagi...
w'pon bilik ku xbercat2 baru lagi...
w'pon aku dah start raya dulu dari semalam lagi
(ehem2, ter'iklan' plak di sini tp korg sume open-minded kan?)

tapi... perasaan nak berhari raya tu xdapat di bendung lagi...
huhuhu.... rase xsaba nye nak berhari raya...
dah terbayangkan ketupat, lemang, kuah kacang, rendang ayam... nyum2!! sedapnye!!!!


entry saved at 5.15pm
pne2 office

huhuhu!! tepat pukul 8.15pm tadi dengar pengumuman raya kat radio...
berkejar ON tv tuk tgk pakcik penyimpan mohor2 diraja...
rindu sey kat pakcik tu!! hmpir setahun xtgk die... (aku ingat sethn sekali je die tunjuk muke kat tv... rupe2nye 2 tahun sekali dah!)
hehehe... seb bek maly inform (cis! siap kene kutuk lg dgn die)
tapi y penting... JUMAAT NI RAYA OII!!!!
(huhu... mmg dah agak dah... tapi AKU TETAP NAK EXCITED JUGAK)

ape2 pun kawan...
SELAMAT HARI RAYA!!!
YE YE! JUMAAT RAYA!!!

sudah ko ied! pencemaran blog ni!!

opps!! pengumuman!!! saye sdh tukar background lg... kali saye suke y ni...
rase comel plak dgn background begitu... huhu... br sesuai ngan tuan punye blog ni!
sudah ko ied!! jgn berperasaan perasan di sini (*___*!!

ok... selamat balik ke kampung n selamat makan ketupat rendang ;>
Daaaa... ja mata!

۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

1 comment: