Thursday, January 30, 2014

Hadiah dari tuhan...

Salam...



Semalam...
Hari yang indah di pagi hari...
Saya anggapkan hadiah dari Allah utk saya...
Why?
Sebab saya sangat2 mls mahu bersiap pergi ke kerja...
Padahal saya bgn seawal 5am... Tapi hehe saya tido balik pd 5.50am...
Alhamdulillah...
Sangat cantik langit y berwarna gelap dan sedikit kemerah2an di ufuk langit...
Sambil dihiasi bulan sabit...
(sabit ke? Saya rs bln tu dlm phase akhir bulan... Xingat le kita pgl ape... Dlm science dulu ade bljr...)
Sebelah bulan ade cahaya seolah2 bintang... Tapi bkn bintang... Saya rasa itu satelit...
Tapi saya teringat ade satu planet y kite blh nmpk ketika waktu2 begitu... Zuhal? Zuhrah?
Nnt perlu check...

Yang pasti...
Terima kasih tuhan... Allahurabbi...

Screenshot fb saya...


** baru habis dgr i.k.i.m psl the great husband Muhammad s.a.w.
*** itu sebuah buku... Y mn sangat di galakkan untuk kite semua baca... Kata penulis buku itu... Tuk isteri hadiahkan pd si suami... Untuk bkl suami dan bakal isteri silalah baca... (Untuk saya... Saya y tak sebaik mana ni... Tahu tak layak nk dpt y sebaik seperti Nabi kita... Tapi saya berdoa dia dan saya bersama2 berusaha capai kejayaan dunia dan akhirat)
*** malam ni malam chinese new year... Mercun berbunyi sana sini... Saya dah mengantuk sgt n saya berdoa dpt bgn pkl 12am tuk buat sunat...
*** cuti 4 hari... Saya berdoa dpt le di manfaatkan sebaik mungkin... ((Doa doa dan doa))
**** saya sdg memikirkan suggestion kwn saya... Baitulmuslim... Baitulmuslim... Y ini perlu mohon petunjuk lagi... Siang td hati saya terarah ke sana... Jadi saya perlu kuatkan lg naluri saya... Saya ingin mengelakkan kesilapan kali ke2... Tp saya tahu Allah merancang sesuatu y kite tdk nmpk...  
Kunci? Redha, sabar, usaha dan doa...

No comments:

Post a Comment