Monday, June 7, 2010

Pink Carnation


Pink Carnation, originally uploaded by disneymike.
membuang masa mencari gmbr carnation di flickr...
sgt suke ngan bunga carnation...
blh x mengharap y begini... jike ade y mahu memberi bunga biarle ia carnation.. carnation itukan lambang cinta pertama ;> hehee..

bagaimana aku blh suke carnation..?
mase form 5... ade ceramah psl karangan bm n bi di star..
mase tu, one if the lecturer y dtg, ade bertanya pd kami sume...
'jika ade tajuk karangan psl bunga... bunga ape y kamu akan plh?'
senyap... tiade respon... (hehe... xagresive sungguh kami ketika itu ;>) kemudian die sambung " sape y pilih rose?"... blh dikatekan sume angkat tgn...
n die tny lg "ade y angkat tgn... sape y pilih selain drpd rose?"
jeng jeng... y angkat ketika tu hny beberape org termsk aku n zatil...
die tny lagi pade kami "cube kamu beritahu bunge ape y kamu plh?"
zatil jwb "tulip... sebab die cantik...."
aku jwb "carnation... sebab tdk ramei y memilih carnation"
then die ckp lg "mereka y memilih bunge selain drpd rose sebagai tajuk karangan... lebih mendpt perhatian pemeriksa kerana mereka ade idea y berbeza"
hehe... mesti kalu x... xkan le bm i dpt A1 ms SPM (apekah??)

kesimpulannye... aku suke dgn perkare2 y org len mungkin tdk suke kerana aku suke kan kelainan (◕‿◕)

♥♥♥(¯`v´¯)
♥♥♥ '•.¸. ´
♥♥¸.•´
♥ ( ♥_hidayah*suka*carnation_ ♥

۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

3 comments:

  1. sebenarnye mahu try2 upload gmbr dr flickr...
    sekali tu berjaye plak ;>

    ReplyDelete
  2. btol ke carnation tu lmbg cinta pertama? asal aku xtau pun. aku suka semua jenis bunga! rose..daisy..carnation, lily, sunflower..

    ReplyDelete
  3. a'ah...
    aku pun baru tahu dlm 2 3 thn ni...
    aku suke daisy juge..
    tp the most is carnation then dandelion...

    ReplyDelete