Wednesday, May 12, 2010

sambungan from 'update me please'

huhu...
crt 5 mei sdh berakhir.... mari kte terus bercerite...


6 mei 2010


hari ni umur aku tlh bertmbh satu angke... huhu ;> genap sudah berumur 26 thn...
dah makin besar dah... perlu matang ye cik ied, ok?
ape y di impikan???
so... aku mahu bertmbh jadi baik...
saye perlu utk jadi baik...
jadi hambanye y baik dan taat
jadi anak y baik kpd mama and abah ;>
jadi perempuan y baik
jadi teman y baik
ermmm... ssh nye utk menajadi baik (bkn ke begitu?)



ok, tp hari ini sgt gembira...
kerana sgt le ramai y wish 'hepi birthday'
sungguh2 terharu...



tp... sorg saje kawan aku y xwish lg...
huhu (@___@!! sdh tahu perangainye begitu...
tp, kami ade date berdua malam ni... (xsabarnye!!!)
hehe....


cupcakes... dr puan dina aisyah ;>


huhu... mmg sedap! next time leh ks lg ok?


dina...

me ;>

yeah!!! time for steamboat...

so, kitorg enjoy mkn steamboat sampei perut kenyang... makan pun xhbs... ish!! membazir! hehe, aku le tu... dok tamak order byk2... kasihan makanan itu (*___*!!


around 10.30pm baru kitorg bertolak blk ke umah... hehe... guess what? i received more present from dina... ayat die xhengat punye mase nak kasi "ied, ko suke xbwk bekal?". aku pun jwb "kekadang aku bwk gak. nape?" ;> "nah amik, xsempat nak balut"... huhuhu... mau tau ke ape mende y die ks... sile lihat picture di bawah...

hehe... puan dina kite dah mcm ibu2 le...
(err... bkn ke kwn ku ini mmg sdh bergelar ibu??)


p/s: selain itu... aku juge perlu belajar utk melupekan rasa hati y sdg dan mkn berbunge2 ni...


hari rabu
hati saya sdh sedikit pulih dan dlm keadaan baik 
hbs tulis pd tepat pkl 12.59am