Monday, May 17, 2010

hujan... sejuk... dingin... malas...

24 nov 09, 7.00am... rushing to work....

bgn pagi je... mak aii!!! sejuknye!!! hujan... xtau dr pkl brp... dingin waktu pg disbbkan hujan.... aku sgt2 suke feeling ni... ish! lecehnye nak kene ltk dot dot sampei 3kali... hehe... among my frenz... aku terkenal ngan tulis/hantar sms n email tanpe tanda nokhtah.. memule xperasan then bile ade org complain psl sms aku... baru le io perasan... are2!!! dah lari dr topik sebenar ni. (fuiyo!! 1 titik... satu perubahan y baik) so, as usual bile dah bgn pagi.. kene le wat ape2 y ptt before g keje. why rushing2 g keje ni? bgn lmbt le... giri2 pkl 6.30 (giri-giri tu hmpr2... jepang word y aku bljr kat kilg ku itu). berdebak-debuk... 7am... kuar dr rumah. luckily, xbyk kete sgt... tp sangkut jgk le...

7.40am...

sampei kilg... sempat breakfast... alah!!! xdpt mkn roti n telur je... musnah diet ku (^ ^% mkn punye mkn tai show dah bunyi... lmbt lg msk off... ape nak jd?

9.00am

pas dah settlekan budget and ordering (y ni silap aku cos lmbt order tool ke japan. ied!!! carelesssss!!!) msk debug wat keje... solder solder solder... pergh!!! asyik hidu asap solder je.... blh membahayekan kesihatan ni.. smbl2 tu borak2 smbl tgg rehat....

10am

kringggg!!!! yahooooo!!! tea break time... hepi semedang je bile rehat... ish2!!!

10.30am

meeting tuk model baru... smbil2 tu team member br blk dr china... dorg meeting kitorg pon meeting gak...
mak aih!!! sejuk nye! giler2 sejuk... allah!! suhu 17degree_celcius. mak aih!! mcm kat jepun dah...

12.00pm

rehatttttt... xlalu nak mkn... minum milo je...

1.00pm

audit pc kat store bwh... mak aih!! sakit pinggang aku dok angkat mende2 berat... septtnye org lelaki le y kene audit kat bwh then why us??? kami kaum2 wanita y menjadi mangse... seb bek kami tlh dilth (mane xnye... kami  y wanita ni brp kerat je dlm dept ku itu)

3.00pm

rehat!!!! tea break time for 10 minutes... tp kami dgn slumbernye memanjangkan ke 3.25pm

3.30pm

meeting.... alahai!!! overlapped schedule le... aku ade due model baru y kene setup.... seiring sejalan plak tu... hehe.. issue y di risaukan... dpt ke kitorg ke bandung hujung thn ni memandangkan hujung thn ni jgk le start MT... biar badai melanda ribut mendatang... kitorg sepakat menyiapkan sume2 keje tu sblm 30hb... ye!! sepakat membawa berkat

5.00pm

lame gile meeting... meeting y di includekan skl sesi borak memborak (mentang2 le boss xjoin...) w'pon tmpt kitorg meeting gile baba's sejuk... kitorg tetap menruskan usaha murni tuk b'meeting.

5.15pm

arrr!!! ade breakdown!!! saat2 ni y aku geram+tensen thp giga kuasa 3 petala lapan... why???
tp stlh di 'kowtim' ngan tools supporter... diorg leh handle if ape2 jd... yes!!! selamat....



post y sgt2 lame... dah jadi draft berzaman2...
bezanye dgn post y sebelum2 ni...
ketike hati ku ni tdk berbunge... lalu tdk parah...
menikmati hari2 dgn gembira...
gembira dgn diri sendiri
aku ingin jadi aku y dulu...

No comments:

Post a Comment