Monday, December 9, 2013

Taiwan meh!!!

Salam....

Huhuhu! Tetibe pulang dari keje tadi... terasa sangat sejuk...
I guessed the temperature is dropped... but xcheck plak brp...
Till now still rasa sejuk...
Hehe... saya buka tingkap seluas2nya sbb saya xsuka udara y terkuap..
Aircond? Of course saya tutup... sbb saya nak duduk menghadap ke aircond n membelakangkan tingkap...
((mahu kesejukan melampau if angin2 sepoi dr dpn n blkg... hehe))

Well...
Today is my second day in here....
Sungguh... saya xpernah terpikir akan kembali jejakkan kaki ke Taiwan sekali lagi...
Saya tidak sukakan surrounding di sini... dont ask me why.. because i can't describe the feeling...

Hari pertama bekerja?
((mahu penat aku pikir nak ke dorang ni bekerjasama ngan aku.. pastu aku nak ckp bhs ape ni?))
The engineers... are really helpfull... wpn information sgt susah nak dpt...
Hahaha... penatnye cik hidayah jadi plastik... senyum jgn kate le kan... siap gaya manje2 lg...
((mau pitam if kak rona tgk saya perangai camtu tadi... hehe))
Tapi tu awal2 le kan... bile dah masuk line... bile bertanya itu ini.. bile nmpk kepincangan kata2 si pembuat machine n machine tu sendiri... hilang sopan santun cik hidayah...
((hehe... saya bkn cari kesalahan.. tp bile tny our machine is ok... our machine has no problem.. bile nak try butang start pun xfunction... trs hilang kepercayaan cik hidayah))
Tapi.. so far information tu dpt le... alhamdulillah...
Hehe... mengasah bahasa inggeris saya ari ni... tp plg xthn bile ditegur 'slowly... slowly'
Oooo... laju ke saya ckp? xde le fasih mn pun... tp xsangke plak saya ckp dgn laju...
Ok... esok saya kn slow down sket....

Mata dah mengantuk...
Niat di hati mahu menjenguk kedai depan hotel ni...
Tapi mls melanda plak nak trn sorg2...
Ke nak g lepak kat bwh ek?
Syok gak duk sorg2 kat bawah tu...
Baru pukul 8.30pm... tp saya dah sangap gile ni....
Pe nak buat?

p/s: menunggu satu kesungguhan.. tp xkunjung2 tiba...


*~ ᓰᙓᕍ@ᖺᓮᕍᗩᎩᗩᖺ ~* 
 (。◕‿◕。)