Sunday, December 22, 2013

Hari y penat!

Salam...

Hari hujan di luar...
Oh! Saya dengar bunyi titis air hujan y turun dr bilik saya...

Aaa... Lupe...
Welcome home ied... Saya rindu Malaysia sgt2...
(( konon2 sayang sgt le kan ngan tanah air sendiri... To be honest If I can have any chances to migrate from here... Then without any second I packed everything and terbang jauh ))
Huhuhu... Plan tuk mkn nasi lemak mak long kesayangan terpakse di lupekan sbb pg2 terjaga dr tidur sbb saya di serang sakit telinga bagai...
Kemudian ke klinik n waktu hendak pulang secara tiba2 enjin keta ku mati..
Tuk tempoh 5minit pertama saya xdpt pk dgn baik sbb line digi saya y tlh di barred..
Hehe... Pastu br saya tune blk akal saya tuk minta tlg dr akak klinik...
Alhamdulillah... Berjaya called n masalah settle... Bateri kete kong! ((Aik... Br tukar kot))
Maka aktiviti mkn nasi lemak have to be postponed till next week...
Urusan tuk byr bill hp y beratus2 tu n tuk tukar line ke Maxis berjaya disettlekan...
Yeah! Esok or maybe around next week akan ke Maxis center kat sunway tuk buat multiple simcard..
Mdh2an di permudahkan urusan ku nnt..

Hah...  Smlm saya ke Kluang with kak rona for Fitri wedding reception...
Hehe... Kami antara tetamu y awal tiba.. Rs klakar pun ade gak...
Then trs ke Mersing kampung kak rona...
Kampung kak rona? Sgt cntik... Sgt tenteram... Nampak mountain dpt dgr bunyi ombak..
Saya sgt sukakan nature y begini...
Ahad pg... Trs menuju ke pantai...
Then around kul 9lbh... Br bergerak pulang...
Driver?
For the first akak kita le drive... Tp before Endau saya plak y drive...
Memula sgt risau n takut2 sbb jarang2 sgt drive jln kampung...
Tp itu 30min pertama... Pastu kak rona ckp cara aku drive dah sm ngan adik lelaki die...
Hehe.. Sorg kak...
Bila cik Ied dah get used...
Bila dah tekan accelarator pad sambil dok tekan clucth n main2 gear mmg saya lupa diri le...
Yang penting... Wpun saya bw laju.. Tp saya still utamakan keselamatan org lain.. Saya bkn nye men drive tnpe pk safety org len...

Kesimpulannya... Br pulang dr Taiwan saya dah pnh kan weekend saya...
Next week nak wat gapo?

Pejam celik pejam celik...
Dah penghujung 2013...
Byk menda y saya idamkan x tercapai...
Xpe le... Berusaha thn dpn...
Cpt nye masa berlalu...
Thn dpn... Umur saya bkl msk ke series y baru...


*~ ᓰᙓᕍ@ᖺᓮᕍᗩᎩᗩᖺ ❤ ~*
 (。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment