Wednesday, October 23, 2013

Feeling blessed

Salam...

Selamat pagi...
Cuaca y sangat2 baik di pagi hari...
Nikmat hujan y allah s.w.t kurniakan pada kita...
Saya sangat suka hujan...
Selain dari pembuka rezeki...
Kenangan ketika saya form3 bersekolah di S.A.M.T.H...
Ketik itu saya duduk di tepi tingkap kelas saya di tingkat tiga...
Smbil menunggu rakan2 asrama saya dtg ke kelas tuk prep (saya tdk tgl di asrama)
Hujan turun diluar dengan angin y sepoi2 bahass...
Suasana perumahan kampung di belakang sekolah saya ketika itu nampak sangat cantik dan tenang...
Saat itu... saya sukakan hujan...

Saya kembali mencari semangat...
Ingin meneruskan jihad menulis thesis kembali...
Saya hampir patah semangat utk menulis...
Saat perlu berjaya tetapi keje y menuntut tuk diselesaikan...
Saya utamakan kerja sbb itu adlh punca rezeki kehidupan saya...

Tapi...
Saya xnak mensia2kan ape y tlh saya lakukan...
Ape y tlh saya belanjakan (hampir rm19k duit y sy guna tuk smbung bljr... hny rm3.9k saya dpt dr my brain)
Sangat byk jumlah duit tu tuk tempoh 3thn... (saya sll ckp ngan kwn saya.. duit ni buat belanje kawen pun dah gah... hahaha)

Doakan saya...
Doakan semangat saya...
Doakan kekuatan saya...
Doakan kemahiran saya...
Doakan kejayaan saya...

Ok... azan subuh dah 10mnt berlalu...
Mari kite bersolat subuh...

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment