Wednesday, February 13, 2013

wondering...?

Salam...

I'm just wondering... how is the feel when a young girl aged 15 received a flower from her lover??
Ade kah seperti saya skrang??

Huhu.. semestinya le saya xde terima bunga bagai...
Mamat jepun mana le plak y berminat nak ks bunga kat cik ied ni...

That feeling... after receiving a flower is the same with mine now...
Tapi because i got an A for my ergo exam!!!!
For the first time doing master... this is the first A score for me!!!
Rase mahu melompat n menari di atas jalan raya dpn hotel ni tadi ms tgk result...
Tapi... pe kejadahnye sejuk2 begini saya nak wat onar melompat2 kegembiraan kan atas jalan raya??
Tapi... hepinye... so now i need to concentrate only on my thesis...
Hopefully my future will be bright and can further PHD soon...

Thank you allah for giving me happiness after i felt stressed with my machine...
Mamat jepun sorg ni asyik silap wat program je... saya rs saya y nak g edit program tu...

Tapi... esok mmg tersenyum je le saya walau badai melanda ;>


*~ ᓰᙓᕍ@ᖺᓮᕍᗩᎩᗩᖺ ~*
 (。◕‿◕。)

1 comment: