Tuesday, December 11, 2012

takut!!!

Salam...

ARRRR!!!
Saya sgt takut!
takut xdpt siapkan tesis ni...
Dah 4 hari dok ngadap intro je...
Type delete type delete....
Bile nak hbs ni??

Dugaan ke ape ni?
Ok... salah saya cos ingat buat projek sendiri should be easy...
And projek tu plak dah berjaya pakai n berjln dgn sempurna...
Tapi to convert into academic report it is such a disaster to me....
I learned to summarize everything for technical report...
but for "thesis report" i need to elaborate everything till berpage2...
Oh my english le jawabnye...
I speak bad english hokay!
Pray for me... pray for me i can pass and i can finish my master by jan next year...

Another dugaan is after my presentation ((if i can make it till that level))
Then we will fly to japan for BT ((we stands for canonian))
Sgt2 merisaukan ok.. cos around end of jan itu report kami akan dipulangkan kpd kami tuk kami edit within a month then submit 5 copy to um...
Sempat ke x?? cos saya akan kat jepun selama 3 weeks...

Mudah2an semuanya dipermudahkan...
Pray for me...
And please don't forget to pray our brothers n sisters in Gaza....


*~ ᓰᙓᕍ@ᖺᓮᕍᗩᎩᗩᖺ ~* 
 (。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment