Friday, October 5, 2012

saman...

Salam....

Setelah bertahun2 saya meng'drive' kete....
Setelah hmpr 5thn saya bw neo merah saya...

Ini first time saya kena saman....
29.6 km of kesas.. ((pnt dok google cr kat ne))
Rupa2nya simpang kota kemuning...
Xperasan pun ade polis dok wat keje time tu...
Hari kene saman... masa ni tgh rushing dr putrajaya ke klang...
Ade Mkn2 hari raya kat umah tapi terpaksa ke putrajaya tuk ambil popcake and muffic ice cream cone kek y saya tempah...

Tapi y stress tu --> 117km/h more than speed limit 90km/h
Haaa!! Knp bkn 130km/h or 140km/h or 160km/h???
Tu standard kelajuan y saya drive kot....
Bw laju xpnh kena saman... bw below 120km/h plak kene...

Mmg melayang rm150 gitu2 je!!
Ruin my mood.. (@__@!!

[̲̅i̲̅][̲̅e̲̅][̲̅d̲̅] @ [̲̅h̲̅][̲̅i̲̅][̲̅d̲̅][̲̅a̲̅][̲̅y̲̅][̲̅a̲̅][̲̅h̲̅]
(。◕‿◕。)

1 comment:

  1. pandu cermat jiwa selamat. skang sgt byk camera tau. aku baru sebulan stengah drive sini da ade dua saman. hahaha

    ReplyDelete