Wednesday, March 14, 2012

sakit kepala? oh no!!!!

salam....

wah!!! udah sebulan enggak gue jenguk ke sini dong!
hehe... apekah?? tetibe kuar loghat indon ni??

tuk tempoh skrang... time sangat2 packed giler....
stress2 memanjang dr awal tahun till now...
Till last week, sakit kepala y tersangat2 sehingga mata blh kiri nak bkk pun terasa menyakitkan...
 kepala terasa bagai dicucuk2 sehingga terasa nak menghantukkan kepala ke cermin kereta...
((hehe... ok saya mengalami skt kpl ketika sdg mendrive pulang ke rumah dr keje))

err?? Migrain?? tu y dikatakan oleh kwn sekerja...
oh no!!! saya xpernah ade migrain....
Then... sehari selepas itu... saya xblh nak terasa stress or marah kerana sakit terus menyerang....
Bad thing... sakit kepala y xtertahan...
Good thing? Of course le saya jadi lbh bersabar (w'pun terlepas gak api2 kemarahan), berusaha sedaya upaya tuk lbh byk senyum n happy...
Even problem mc y terpaksa ditengok n assignment y mula byk perlu dilihat2...
Semoga saya menjadi lbh besabar dan tenang, ya rabbi ;>

K... perlu kuar dr sini... (^___^)

p/s: kawan saya sedang mengerjakan umrah skrang... mdh2an pekerjaan ibadahnye dipermudahkan... mdh2an ahli keluarganya, rakan2nya n umat islam y sdg mengerjakan umrah disana dpt mengerjakan ibadah mereka dgn sempurna :>
mdh2 kiriman doa2 saya dimakbulkan tuhan.. mdh2an... insyaallah... amin


۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment