Saturday, February 19, 2011

perubahan y besar utk tahun ni...

Salam...

Fuh... fuh...
Hehe... saya melepaskan nafas kelegaan kat sini...
Dari tengahari tadi saya dok mengadap mende y same je sampei le skrang...

Tapi saya stop sekejap cos perlu melapangkan "kepala otak buah fikiran" saya...
kirenye saya take 5 15 20 25 minit skjap....

Well...
This year, my life is changing... rapidly? can i say that?
Why? Doshite?
Because i think... i need to catch my dream...

Ape y berubah?
Yang pasti komitmen saya bertambah satu...
Bkn komitmen antara lelaki dan perempuan ye kawan2....
Yang itu... belum bertemu jodoh ;>
Yang pasti... pada mulanye ia agak membuatkan saya tertekan and terasa beban...
Tapi itu adalah pilihan saya utk masa depan saya...
Dan atas nasihat rakan-rakan "perkara yang baik selalunye byk halangan"...
Alhamdulillah.. saya mampu menghadapinya...
And now i'm getting used with it...

Sooner... i will tell you...
Perubahan apekah itu...

And saya harap kamu semua doakan saya...
Dan insyallah saya juga akan selalu doakan kamu semua agar semuanya dipermudahkan....

p/s: miss this blog... i was too busy till have no time to write new entry (@___@!!

So, need to back to work ;> Ja mata ne!!

۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment