Tuesday, January 18, 2011

bulan penuh...

As-salam....

Malam ni bulan sangat cantik....

Tadi...
Ketika berjalan ke tmpt parking kereta...
Sambil dlm hati mengeluh kepenatan...
Dlm fikiran mengenangkan keje y xsiap n machine breakdown...
Tetibe terpandang langit...
      "Wah!! cantiknya bulan... bulan penuh..."
Terus ayat tu kuar dr mulut saya...
Secara tiba2... rasa sgt damai dan tenang...
Sungguh kagum dgn ciptaan tuhan...
Masyaallah dan alhamdulillah....

Terus teringat zaman sekolah menengah...
Kalu tension wat keje sekolah... mesti g luar rumah, tgk langit, tenung bulan n kira bintang...
Hehe... mase tu cita2 sgt tinggi... saya berhajat nak jadi seorang ahli astronomi...
Tup tup... skrang terjadi seorang insinyur plak... hehe (◕‿◕)

p/s: Something y saya suka dgn diri saya... mood saya sgt2 le mudah ter'swing'... tp dgn sgt2 mudah juga saya akan menjadi tenang n gembira bile melihat hujan y turun, bulan y penuh n bercahaya, bintang2 y berkelipan, suasana pagi y sgt indah dan angin bertiup sepoi2 bahasa... Kesimpulannye, saya suke nature hehe...
(*^ - ^*)


۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment