Friday, January 18, 2013

ber'winter' di nihon...

Salam....

Huhuhu... lalala....
Sedang menahan kesejukan....
Xkan dlm bilik hotel pun nak pakai winter coat plak kan...

Well!!
Saya dah berada di nihon selama 4 hari...
Hari pertama sampai merasa sedikit gembira cos ade yukiiii
Tapi sejuk die... xhengat!!

Hari kedua... di waktu pagi pergi ke breakfast...
Tergelincir cos xperasan ais diatas jalan raya...
Ok!! time tu gelap n br pkl 6.20am...
Maka terjatuh le saya... lutut kanan sedikit bengkak..
And ankle spraint lg le saya...
Mlm tu juga g cr ankle support... keje byk berdiri...

Hari ketiga... selesema melampau and sakit kpl...
Maka dibenarkan pulang awal...
Sejuk melampau cos suhu turun ke -3degreeC

Hari ni..
Bekerja seperti bese...
Balik sgt sejuk....
Malas nak g masak...
Maka ber'kitchen' di dapur memasak mee segera cintan....
Skrang mata dah mengantuk melampau...
Tapi saya perlu check program vb di internet tuk settlekan problem programming saya td....
Aaaar!! sejuk sgt... tgn nak menaip pun xbest n mata pun dah ngantuk...

Ok! esok keje.. aduh!!! sabtu2 pun keje juge...

Saya imgin melihat yuki turun... mdh2an berpeluang... amin...


*~ ᓰᙓᕍ@ᖺᓮᕍᗩᎩᗩᖺ ~* 
 (。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment