Thursday, July 26, 2012

5th day of ramadhan...

Salam...

Alhamdulillah... masa sgt cpt berlalu...
Dah 5 hari kita semua berpuasa...
Tapi saya sedikit pelik cos saya rs lbh mengantuk, letih and pening...
Kenapa ye? Saya terpikir ape y saya mkn sampai jadi begini?

Tido awal... buat dah tp still ngantuk...
Minum green tea tuk pengoksidaan..buat dah tp still perut rs xbest...
Telan pil Total Image for tummy... puff! mmg membantu metabolisme saya tp kepala plak jadi pening...
Spirulina mkn dah tp still rs letih...

Before this,saya qadha pose in Jun n July... tidak le setiap hari berpuasa...
Tapi xrasa letih2 n penat pun...
Bekerja pun xefektif jadinye... dok asyik tgk jam hitung bile nak kul 5.30pm... ((masalah... masalah))

Disebabkan ini...
Dah 4 mlm saya bertarawikh di rumah saja... ((itu pun memaksa diri cos tahap kemengantukan sgt2 tinggi))
Mengaji al-quran pun hny di waktu maghrib... tu pun ade 2 hari y saya skip...

Tak blh jd camni... perlu cari solution...   


۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

2 comments:

  1. aku pun berterawih kt umah je. tp xbest kan xdpt berjemaah ramai2 ;( nway slamat bpuasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu le... kekadang tu terasa bersalah... lelagi surau dkt ngan umah aku.. tp cos pnt punya psl aku wat je le kat umah... you too.. selamat berpose...

      Delete