Friday, June 15, 2012

hari tuk merehatkan minda??

Salam....

Hari2 y mendatang semakin mencabar...
((echeh2... xhengat ayat... haha))

Hermmmm...
Setelah kejadian selepas waktu bekerja pd hari rabu...
Y memang menyakitkan hati... ((sabar2... walaupun aku terspeechless... tp sabar))
Saya mengcutikan diri kembali semalam..

Saya cuti cos perlu ke putrajaya menghantar borg2 mybrain saya ((YEAH!!!! saya dpt my master... fuh2 fuh... selamat rm6k saya tuk next sem))
And ke UM juge... perlu le hntr surat program mybrain tu ke Bendahari...

Ptg pula, ke rumah Puan Dina lalu saya mengajak Puan Dina ke Sunway Pyramid...
Hehe... saya dpt coupun JCo dr magazine favorite saya...
Duduk melepak kat jco tu... smbil2 minum cappucino free... sgt merilekskan ok!
And mahu promote... jike ke Jco belilah CAFE AVOCADO... sgt sedap... saya suke ;>

And now... saya xblh tido...
Why??
maybe cos snin n selasa saya meng'mc'kan diri cos kaki bengkak hingge ke betis...
hari2 cuti itu saya menghbskan masa membaca novel2 peveret hingga pkl 4am...
Haa!! mesti terasa bahagia kan??
Haa... ok... spttnye perlu membuke nota Advanced Surface Engineering ku itu...
Tapi setelah disahkan oleh doktor2 bahawasanya Cik Hidayah ni sdg mengalami stress...
N stress itu tlh menyebabkan thp kesihatan cik hidayah menurun...
Maka terpakse le Cik Hidayah iaitu saya... membuang masa membaca novel...

And sebab tu saya xleh tido skrang...
Ok2... mari paksa diri tido....
Mane le tahu berjaya bgn di waktu pg tuk mengstudykan diri...

Wan'an semua (^__^)~~


۪i۫۰۪e۫۰۪d۫۰_۪k۫۰۪e۫۰۪a۫۰۪i۫۰
(。◕‿◕。)

No comments:

Post a Comment