Wednesday, March 31, 2010

kerja....

knp mesti kerja??? soalan apekah ini? ermm... tuk byr duit kete... tuk ks duit sket kat ibu tercinte... tuk memenuhi tuntutan nafsu y asyik nak membeli barang itu and barang ini... tuk rs berbaloi menghbskan kehidupan di u selame 4 thn... tuk menghbs mase lapang aku waktu siang... tuk... tuk... dah hbs dah reason aku... hehe... main point aku tls ntah hape2 ntah ni cos aku tgh mls gile nak wat keje... nak berpikir tuk siapkan keje... ni sume gara2 makhluk allah y asyik sebok dok wat follow up itu and ini... dah tu soalan y asyik ditny soalan y same.... boring bosan menyampah... brp kali mau ckp dah... brp kali mau explain dah... ish!!! geram2!!! err!!! skrang dah kul 1.10pm... zohor dah nak msk... kene g solat sblm aku leka... hehehe.. if not, bersame2 menjarakkan solat zohor n asar dlm jangka masa y sgt2 pendek... 5-10 minit... terase berdosa... tp wat gak... ish!!! pe nak jd?? stop!!! dah2 g solat... then siapkan keje y t'tunggak t'tinggal... sok anda ade training C++... stop entry here. TITIK

No comments:

Post a Comment